Página web de CNT Palma

CONCENTRACIONS EN SOLIDARITAT AMB AMADEU CASELLAS

DISSABTE 9 D’AGOST, A LES 11:00 HORES – AL CARRER SANT MIQUEL, CANTONADA AMB PLAÇA D’ESPANYA DE PALMA

CONCENTRACIÓ INFORMATIVA I REPARTIMENT DE PROPAGANDA EN SOLIDARITAT AMB AMADEU CASELLAS, EXCARCERACIÓ JA!

DISSABTE9 D’AGOST, A LES 17:30 HORES – AL VOLTANT DEL CENTRE PENITENCIARIDE PALMA (CARRETERA DE SÓLLER Núm. 1)

CONCENTRACIÓEN SOLIDARITAT AMB AMADEU CASELLAS, EXCARCERACIÓ JA!

Per al pròxim dia 9 d’agost CNT ha organitzat dues concentracionsen solidaritatamb Amadeu Casellas, pres llibertari que a dia d’avui porta 47 diesen vaga de fam lluitant per aconseguir la seva llibertat desprésde mésde 22 anys de condemna complerta.

Davant de les contínues negatives per part de les autoritats per fer més pròxima la seva sortida en llibertat i davant de les pèssimes condicions a les que viuen sotmesos els presos del centre penitenciari de Quatre Camins a Catalunya, Amadeu va prendre la decisió d’emprendre una vaga de fam.

Ja són mes de 5 setmanes les que porta Amadeu en vaga de fam, 5 setmanes en què l’administració de justícia no ha fet res per solucionar la seva situació, ni les seves reivindicacions: LA REDUCCIÓ DE LA DURACIÓ MÀXIMA DE LA CONDEMNA I EL TERCER GRAU, DONCS SÓN GARANTIES RECOLLIDES EN LES SEVES PRÒPIES LLEIS QUE FINS I TOT SEGUEIXEN NEGANT-L’HI.

Per aquest motiu Amadeu tomà la decisió de començaruna vaga de fam fins a les últimes conseqüències, i fins que no siguinefectives les seves exigències a la darrera actuació de la junta de tractament i dels equips mèdics de la presó de Quatre Camins.

ÉS PER TOT AIXÒ QUE DES DE CNT IMPULSEM AQUESTES CONCENTRACIONS, PER SOLIDARITZAR-NOS AMB EL COMPANY I PER DEMANAR LA CESSACIÓ IMMEDIATA D’AQUESTA DRAMÀTICA SITUACIÓ.

¡DAVANTDEL SEU SILENCI, CRITS ALS CARRERS!

¡DAVANT DEL SEU JOC BRUT, ACCIÓ DIRECTA!

¡LLIBERTAT IMMEDIATA PER A AMADEU CASELLAS!

Més informació sobre el cas Amadeu Casellas en els següentsenllaços:

Perescriure-li:

Amadeu Casellas Ramón

Hospital de Terrassa, Mòdul penitenciari.

Ctra. Torrebonica, s/n.

C.P.08227 Terrassa (Bcn).