« VALORACIÓ DE SEMBRANT… | Inicio | CREANT XARXA, TROBADA… »

CREADA SECCIÓ SINDICAL DE CNT EN EL CONSELL DE MALLORCA

Martes 14 Octubre 2008 at 7:07 pm.

El sindicat CNT, davant la situació de precarietat laboral que sofreixen les treballadores i treballadors del Consell de Mallorca, ha decidit crear dintre de la institució una secció sindical per a defensar els drets i llibertats laborals del seu ampli col·lectiu obrer. La secció sindical és la representació del sindicat dintre de l'empresa, defensant aquest els interessos dels seus afiliats i dels treballadors/es en general, decidint aquests/es en assemblea, sense intermediaris, l'estratègia d'acció i la defensa dels seus interessos.

Des de la seva creació en 1983 el Consell de Mallorca ha vingut exercint un devessall d'abusos cap als seus treballadors i treballadores (especialment cap al personal laboral), que formen l'exemple més clar de la despreocupació que aquesta Institució té sobre el col·lectiu laboral de l'empresa: contractes en frau de llei, aplicació de convenis col·lectius equivocats, pagament de sous per sota de l'estipulat i una amenaça de externalització de tasques que li són pròpies (fomentant la seva privatització).

Els primers treballs que està desenvolupant ja la secció sindical es basen en l'estudi de les irregularitats contemplades en la contractació laboral, així com en l'elaboració d'un pla per a la millora de la prevenció de riscos laborals i millora del material tècnic del Consell. Així mateix l'afiliació de CNT, juntament amb qui vulgui lluitar, treballa i treballarà per l'eliminació de totes les situacions d'injustícia que es viuen dintre de l'entorn laboral del Consell.

No més precarietat en el Consell de Mallorca, és hora d'organitzar-se,  l'única lluita que es perd és la lluita que s'abandona!

Secció Sindical de CNT en el Consell de Mallorca