« CICLE DE CINEMA: AMB … | Inicio | CREADA SECCIÓ SINDICA… »

VALORACIÓ DE SEMBRANT MOVIMENT, JORNADES D'AGROECOLOGIA DE MALLORCA

Martes 14 Octubre 2008 at 6:45 pm.

Des de l'assemblea organitzadora de les Jornades d'Agroecologia de Mallorca, celebrades el darrer cap de setmana de setembre a Esporles, volem mostrar la nostra satisfacció per com es van desenvolupar aquestes. La participació, amb més de 40 persones inscrites, algunes d'elles de fora de la nostra illa, fou un èxit. Les participants s'involucraren de forma activa en les diferents activitats realitzades: pràctiques agroecològiques, tallers de cultura popular, xerrades, debats... Aquest diàleg constant entre les activitats i els participants va provocar interessants reflexions sobre temes que el moviment agroecològic ha de treballar.

A més a més, volem mostrar el nostre agraïment al poble d'Esporles,  que tan bé ens va acollir, i amb qui poguérem compartir les activitats obertes al públic que s'havien organitzat.

Així mateix, és molt important per nosaltres destacar que les Jornades s'han dut a terme funcionant amb una clara i coherent autonomia més enllà de les institucions, ja que els moviments socials hem d'aspirar, en totes les nostres lluites, a l'autogestió. Cal afegir, també, el grau de coherència mostrada amb el material de les camisetes, de cotó ecològic i comerç just, amb els desplaçament, sempre en bicicleta, la barra del concert, on hi havia productes ecològics i casolans, etc.

Finalment, constatem la necessitat de continuar organitzant més jornades sobre aquesta temàtica, així com animem a tothom a dur a terme tots tipus d'iniciatives que facin créixer el moviment agroecològic a Mallorca.