MANIFESTACIÓ 1r DE MAIG 2009

MANIFESTACIÓ 1r DE MAIG, 11:30 h., PLAÇA D’ESPANYA DE PALMA.

LA CRISI QUE LA PAGUIN ELS RICS!

DIVENDRES 1 DE MAIG, A LES 11:30 HORES – PLAÇA D’ESPANYA DE PALMA

MANIFESTACIÓ

DIFON AQUESTA INFORMACIÓ AL MAJOR NOMBRE DE PERSONES QUE PUGUIS, GRÀCIES.

Per al pròxim 1 de maig la CNT de Palma ha organitzat una manifestació com mostra de dignitat de la classe obrera, per reivindicar justicia social, recordant i homenatjant els que van lluitar i lluiten contra l’explotació i a favor de l’emancipació dels treballadors.

El 1r de maig és el dia d’afirmació que una altra forma de fer sindicalisme és possible i que la lluita és més necessària que mai.

Una ona d’acomiadaments, ERO’s i desocupació pretén arrasar el panorama laboral de Les Illes. Ens quedarem de braços creuats?

Durant anys els rics, els empresaris, els banquers i els directius de les grans empreses de l’estat espanyol ens han estat refregant per la cara els seus escandalosos beneficis. Mentrestant les i els treballadors el passem fatal per arribar a final de mes. Ara el sistema ens ha reservat un nou panorama d’incertesa sota els seus acomiadaments, ERO´s o la no renovació dels contractes temporals, sota l’excusA que estem en crisi. Pretenen que paguem nosaltres els plats trencats.

Davant d’aquesta amenaça l’actuació del Govern i els denominats “agents socials” és de total complicitat amb la banca i l’empresa privada, destinant milers de milions de les arques públiques per finançar empresaris, especuladors i depredadors financers, amb la intenció (que a ningú no li càpiga el menor dubte) de legislar a curt termini noves reformes laborals i decrets amb els quals perdrem drets laborals i socials.

El capitalisme pretén que siguem els treballadors i les treballadores els que financem la crisi, i al seu torn el sindicalisme domesticat vol garantir-li la nostra por mitjançant la firma de qualsevol Expedient de Regulació d’Ocupació o reforma del mercat de treball que se’ls posi per davant.

TREBALLADOR, TREBALLADORA

PER TOT AIXÒ I MOLT MÉS AQUEST 1 DE MAIG SURT AL CARRER

RECUPEREM LA NOSTRA DIGNITAT!

PER LA PLENA OCUPACIÓ I LA PROTECCIÓ DELS NOSTRES DRETS

PER L’EMANCIPACIÓ SOCIAL DE LA CLASSE TREBALLADORA!

SI VOLS MANIFESTAR EL TEU ENUIG CONTRA L’ACTUAL SITUACIÓ DEL MERCAT DE TREBALL VINE DIVENDRES DIA 1 DE MAIG A LES 11:30 HORES A LA PLAÇA D’ESPANYA DE PALMA.

T’ESPEREM!

Atentament: