CONFLICTE AMB L'EMPRESA RIU HOTELS & RESORTS, més d'un mes de lluita

Domingo 30 Agosto 2009 at 11:51 pm
El conflicte que duu en marxa més d'un mes rep mostres de solidaritat de companys i companyes de la Península Ibèrica, les Illes Canàries i part d'Europa.

Llegir-ne més

apallisat per la policia un company de CNT durant el transcurs d'una concentració antitaurina a palma

Domingo 30 Agosto 2009 at 7:51 pm

El passat dijous 6 d'agost de 2009 es va dur a terme una concentració antitaurina a Palma a la qual varen acudir membres d'aquest sindicat.
La concentració de repulsa contra la tortura i abusos cap a animals taurins va transcórrer amb total normalitat des del seu inici per part dels manifestants. No es pot dir el mateix per part de la policia.

Llegir-ne més

CNT OBRE CONFLICTE AMB L'EMPRESA RIU HOTELS & RESORTS. Transcorre ja més d'un mes de mobilitzacions en solidaritat amb Matilde, acomiadada per la cadena hotelera

Domingo 30 Agosto 2009 at 7:47 pm
Llegir-ne més

conoce tus derechos: ¿QUÉ ES UN E.R.E.?

Domingo 30 Agosto 2009 at 7:06 pm De un tiempo a esta parte se está oyendo hablar bastante dentro del mundo del trabajo de los Expedietes de Regulación de Empleo, mas conocidos como ERE. A fin de que tú trabajador o trabajadora entiendas que es un ERE, en que te puede afectar y cual es la base legal que los regula, desde la Secretaría de Acción Sindical de nuestro sindicato hemos elaborado esta guía de preguntas y respuestas que esperamos te sea de utilidad.

PARA ACCEDER A LA VERSIÓN EN CASTELLANO PINCHA AQUÍ

PER ACCEDIR A LA VERSIÓ EN CATALÀ PITJA AQUÍ

CNT-AIT, S.O.V. de Palma de Mallorca

Secretaría de Acción Sindical

RESOLT FAVORABLEMENT EL CONFLICTE LABORAL DE LA NOSTRA COMPANYA MARÍA CONTRA MERCADONA

Jueves 06 Agosto 2009 at 3:42 pm
S'ha resolt favorablement el conflicte laboral que la nostra companya María Concepción mantenia contra MERCADONA per acomiadament nul per vulneració del dret fonamental a la dignitat de la persona, al principi d'igualtat i no discriminació.
Sobre l'acomiadament es demanava la nul•litat radical doncs la forma de realitzar-se va ser totalment antijuridica i arbitrària. Malgrat portar María treballant una dècada en l'empresa, MERCADONA no dubtà en acomiadar a la treballadora després d'agafar aquesta una baixa mèdica derivada de l’assetjament moral que que li exercia l'empresa
sobre ella (moobing) el passat mes de gener de 2009. Ja es té resolució faborable del conflicte havent acceptat la companya 26.169 € com indemnització.

CNT-AIT Palma, Secretaria d’Acció Sindical

NI SOBRAN MAMONES, NI FALTAN COJONES

Jueves 06 Agosto 2009 at 02:02 am

“Sobran mamones y faltan cojones” le espetaba Bárcenas a de Cospedal en una reciente conversación, en relación a los casos de supuesta corrupción en el seno del PP”.

» ENTRECAVANT ESPAIS, ENFILANT IDEES
II JORNADES D'AGROECOLOGIA DE MALLORCA