Página web de CNT Palma

JORNADES ANARCOSINDICALISTES 2012

JORNADES ANARCOSINDICALISTES 2012, ACTES ENTORN DEL 1r DE MAIG.

DIFON AQUESTA INFORMACIÓ AL MAJOR NOMBRE DE PERSONES QUE PUGUIS, GRÀCIES.

Salut company/aEs detalla a continuació les activitats que per a aquest mes d’abril la CNT de Palma ha organitzat entorn de la jornada de lluita del 1r de maig.

JORNADES ANARCOSINDICALISTES 2012

Diumenge 29 d’abril a les 21:00 hores, a la Plaça de l’Artesania de Palma

Projecció del documental:

WORKINGMAN’S DEATH

(2005, Àustria i Alemanya, dirigit per Michael Glawogger)

Nit de cinema a la fresca presentant aquest documental.WORKINGMAN’S DEATHEls miners ucraïnesos de Donbass, ahir heroics estajanovistas soviètics i avui il•legals que s’arrosseguen per soterranis a punt d’ensorrament a la recerca de carbó. I a Indonèsia, de vegades sota els flaixos dels turistes, altres miners dobleguen l’esquena transportant cistelles de sofre. Port Harcourt, Nigèria: els escorxadors es banyen a diari en sang per guanyar-se la vida dignament. A la Xina, la siderúrgia té sever perill de mort, la mateixa que a Pakistan, on els obrers són gairebé funambulistes: a altures vertiginoses retallen els containers per recuperar el metall. Tant de bo fos veritat que hi ha oficis per al record, perquè si fos així, aquest documental que delata els treballs més perillosos exercits en aquest principi de segle, no hagués pogut realitzar-se.

Dilluns 30 d’abril a les 20:00 hores, al local sindical de CNT

Conferència:

LAKABE (NAVARRA)

30 ANYS D’UTOPIA FETA REALITAT

Historia, present i futur de Lakabe, poble okupat i autogestionat pels seus propis habitants. Referent actual com a eco-llogaret.

-Indústria, agricultura i ramaderia autogestionada

-Escola lliure

-Autosuficiència energètica

A càrrec d’Adur Gardeazabal, membre del col•lectiu Lakabe

Dimarts 1 de maig a les 11:30 hores

MANIFESTACIÓ CONTRA LA REFORMA LABORAL I ELS ATACS A LES CONQUESTES SOCIALS

De la Plaça d’Espanya a Ses Voltes (Parc de la Mar) • Palma

Després hi haurà míting, paellada, festa popular, i a partir de les 17:30h. concert de música amb les actuacions de:

– GRUP SORPRESA DE PRESTIGI INTERNACIONAL

– DECRANEO (Punk)

– AMONIAKO & FRIENDS (Greenpoint reggae + Jamaikan Sounds)

– A.L.P.K. (Punk rock)

ESPEREM LA TEVA ASSISTÈNCIA I LA TEVA AJUDA A L’HORA DE DIFONDRE ENTRE QUI ESTIMIS OPORTÚ AQUESTES ACTIVITATS.

Atentament:CNT-AIT, SOV Palma

Secretaria d’Organització