ENCARA PENSES QUE NO HI HA MOTIUS PER SECUNDAR LA VAGA GENERAL DEL 14 N?

Lunes 05 Noviembre 2012 at 4:00 pm

Treballador/a, estudiant, PER A L'ESTRANY CAS que encara tinguis dubtes sobre si hi ha motius suficients per secundar la pròxima vaga general del 14 de novembre de 2012, t'oferim a continuació un informe detallat sobre la Llei 3/2012 de reforma del mercat laboral des d'una perspectiva anarcosindicalista.

Una anàlisi detallada sobre l'esquerda del dret del treball, un estudi jurídic-econòmic dels paràmetres que en l'àmbit legal i organitzatiu ens emmarca l'actual Reforma Laboral aprovada per la Llei 3/2012 als sindicats en particular, i a la classe treballadora en general.

- Informe sobre la Llei 3-2012 --->CAT CAST

- Informe sobre la Llei 3-2012 (en format e-book*)--->CAT  CAST

*Especialment dissenyat per ser llegit en iPad, iPhone, iPod, Playbook, IFreeTablet, Toshiba folio 100, Tablets basades en Android així com Smartphones en general

CNT-AIT, S.O.V. de Ciutat de Mallorca

Secretaria d'Acció Sindical

CONSIDERACIONS A TENIR EN COMPTE PER A LA VAGA GENERAL DEL 14 N

Domingo 04 Noviembre 2012 at 11:26 am

Treballador/a, estudiant, t'oferim a continuació una sèrie d'eines, que segur que et seran ben útils a l'hora de poder exercitar el teu dret a la vaga el pròxim 14 de novembre de 2012. Usa-les amb intel·ligència PERQUÈ NINGÚ NO TREPITGI ELS TEUS DRETS.

CNT-AIT, S.O.V. de Ciutat de Mallorca

Secretaria d'Acció Sindical

- Consideracions legals per a la vaga general del 14N --->

- Consideracions legals per a la vaga general del 14N (II) --->

- Raons contra les desraons --->

- Manual sobre detencions --->  CAT   CAST

CNT convoca vaga general el 14N per fer front la reforma laboral, les retallades i el saqueig contra la classe treballadora

Domingo 04 Noviembre 2012 at 07:09 am

Des de l’inici de la crisi econòmica, la CNT ha defensat la vaga general com a principal eina de la classe treballadora contra els atacs de la banca i la patronal.

Rebutgem la negociació a la que el sindicalisme de concertació cridava al govern per suavitzar la reforma laboral després de la vaga general del 29M. De la mateixa manera hem rebutjat els plantejaments de l’anomenada “Cumbre Social”, d’eliminar només els excessos més flagrants del govern del PP, mantenint el nucli del sistema econòmic i polític que ens ha col·locat en aquesta situació, així com els seus intents de desviar i dilatar la resposta social amb propostes inútils com l’exigència d’un referèndum.

La dura situació social exigeix una resposta contundent, creixent i continuada que trenqui lligams amb l’entramat polític i econòmic que l’ha originat i de la qual es beneficia i les complicitats amb el mateix.

Després de mesos de dubtes, CCOO i UGT convocaran vaga general el 14N, arrossegats, d’un costat, pel malestar social creixent i la mobilització al carrer i, d’un altre, per les contínues mesures antiobreres d’un govern al servei d’elits financeres i patronals sense cap intenció de cedir engrunes que permetin al sindicalisme institucional justificar el seu paper.

CNT ha acordat convocar vaga general el proper 14 de novembre, i ho farem de forma diferenciada i amb les nostres pròpies reivindicacions i plantejaments. Diem que aquesta vaga és necessària però no suficient i cridem a portar-la més enllà del guió estèril i frustrant al que ens té acostumats el sindicalisme institucional.

El nostre repte és que aquesta vaga enforteixi la voluntat de lluita i auto organització de capes cada vegada més grans de la classe treballadora, construint la capacitat d’impulsar noves convocatòries i mobilitzacions a nivell global i en els diferents sectors.

Convoquem a la vaga del 14N amb voluntat de continuïtat. Convençuts que per enfrontar-nos a les elits i institucions financeres europees i els seus governs titelles, és necessari no només impulsar la unitat de classe més enllà dels límits artificials de les fronteres nacionals, com comença a apuntar la vaga del 14N, sinó que hem de trencar també amb un format de vaga que està lluny de ser suficient per fer front a aquestes polítiques.

Tenim el repte de ser capaços d’anar més enllà d’aturades de 24 hores aïllades en el temps, més enllà de la paralització de l’activitat puntual en les indústries i sectors tradicionals, de trobar formes d’interrompre tot el procés de producció i consum, d’incorporar a la mobilització al conjunt de la classe treballadora, per precaritzada i dividida que estigui. Guanyar la capacitat de fer el major mal possible als interessos econòmics de l’elit empresarial i financera és l’objectiu principal de la vaga general.

Cridem a organitzacions sindicals i moviments socials anticapitalistes a treballar des d’ara mateix per desbordar i donar continuïtat a la vaga del 14N. A prendre de forma immediata el carrer i les empreses per no abandonar-les.

Fer que la vaga general deixi de ser poc més que un lema, per convertir-se en una eina real de lluita és el nostre objectiu, i el 14N hem de donar el proper pas per fer-ho realitat, amb totes les nostres forces per que ens hi juguem molt.

14N Vaga General! A per totes!

Ellison Moorehead

Secretaria de Premsa i Comunicació